esengl_ Iraz günde iki fincan içiyorum usudugum zamanlar ama kendi bahçemizden toplamıştim hazır değil
snglysl Iraz Marketler de satılanı değil de aktardan çiçekli aldığın daha sağlıklı olur 🌸 Ben kışın sürekli hasta olduğum için kendimi korumak amaçlı 1 bardak içiyorum iyi geliyor 👌 Doktorumda içebilirsin dedi .
Esraa54 esengl_ fazla içmenin ilaç etkisi yaptığını duymuştum o yüzden hiç içmiyorum ne olur ne olmaz diye ama belki az içmenin zararı yoktur en iyisi doktoruna danışman
Burcin-98 Ben ilk Aylarım da içmedim doktorum önermedi 5. Aydan sonra abartmamak şartıyla içebileceğimi söyledi ara ara içiyorum..sende doktoruna sorup iç bence😊
Tugcece Dilankocak yani abartı icmezsem hiç bir sıkıntı olacağını sanmıyorum herhangi ben kasılma filan hissetmedim 4 5 yaprak küçücuk zaten sıkıntı gelmez
Tugcece Dilankocak içiyorum herhangi bir kasılma olmadı tabi ıhlamur gebelik için güvenli bir bitki demişti zamanında doktorum
Naaz Iraz içebilirsin ben diyetisyenede gidiyordum 2 fincan içebilirsin dedi.normal cay içmediğim için tüm gebeliğim boyunca ayva yaprağı ıhlamur nane limon zencefil papatya herşeyi içtim suan 39 haftadayım şükür bisey olmadı.