ZehraEmirolu benim ilk kan testimde beta 97.77 çıktı yarın tekrar randevum var hcg artışı normal ilerliyo mu ona bakılıcak inşallah haftaya da kalp atışlarını duycam 🙆♀️
Anneyimanne Nesliserhat bende 6 haftalıkkennn ögrendim şuan 8 haftalıgızzz betam da baya yüksek çıkmıştı 2 kere kalp atışını duyduk çok şükür 🙏🙏🙏 💓