Sumyyeeetrmnoglu Hanz bende günde iki tane içiyorum 3 hafta önce flan 1 e düşürdüm sabah uyanınca aç karna içiyorum bi sıkıntım olmuyor çok şükür 🙏🏻
Hanz Sumyyeeetrmnoglu ben gece yatarken iciyorum iki tane ama artik bende 1 e dusurucem ya deniyim bari ☺️
DaisyMom Anne18 bende 29+3 haftalik gebeyim.Doktor bana birak felan demedi.Bir gun almadim ilaci ertesi gun basim dondu midem bulandi.Ah canim ilacim 😍😍
MaviMasal Anne18 35teyim yeni yeni bırakmaya başladım. Ki hala biraz mide bulantım oluyo ama dayanmaya çalışıyorum.