Merhaba sevgili anneler size bir soru soracağım 32+0 da rapor alınması gerekiyor ya benim 32+0 bayrama denk geliyor 13 haziranda gidicem mevburen dr a ama o tatihte rapor yazılsa sorun olur mu yani 31+5 oluyorum yada bayramdan sonraki ilk pazartesi 18 haziran oluyor galiba o zaman alsam raporu 32+2 oluyorum hangisini yapmalıyım 😥😬🙈