mlktrn 37+3 haftalık hamileyim ara ara sancılarım oluyor ama çevremdeki herkes bunun pisikolojik olduğunu en az 10 gün daha beklemem gerektiğini söylüyor acaba gerçekten pisikolojik mi
Ikubram mlktrn canım bebek isterse gecenin bir yarısı doğar bende seninle aynı gündemin iki hafta önce kontrolüm vardı dr sordum öyle dedi yani herkes birşey diyor ama dr doğru soyler
Mina01 mlktrn bende 37+0 benimde sancim oluyor yalancı kasılma bunlar psikolojik değil yani bu .kontrolüm var yarin bakalim ne diyecek merak ediyorjm
maslan Benim de 37 olduktan sonra basladi gece uyandirdi hatta ama gecti sonra. Doktor baya asagi inmis dedi. Herhalde hazirliyorlar kendilerini☺️