Merveevik Maalesef doktorun verdiyi kremler de bir ishe yaramiyor, chogu kortizon ve steroid icherikli oldugu ichin kullanmaya chekindim. Bir yakinimin bashina gelmish puppp, o kullanmish o kremlerden zaten pek etki etmiyormush, 1-2 saatlik kashintiyi hafifletiyormush o kadar. Ben katran sabunuyla ilik dush aliyorum, dushdan sonra karbonatli suyla yikaniyorum, papatya chayi ve buz kompresi de aciyi dindirmeye yardim ediyor fakat soyledigim gibi 1-2 saatlik. Bir de dermatologum bana melhem gibi bir shey yazdi, eczanede hazirlayip verdiler. Mentol gibi kokuyor, serinleme veriyor ve baya rahatlatiyor. Ben daha 33cu haftada oldugum ichin maalesef doguma kadar beklemem lazim. Ne uyuya biliyorum, ne rahat bir nefes ala biliyorum, hayatiminalt ust etdi. Pantolon falan giyemez oldum. Evde bir tek t-shirtle geze biliyorum. Bazen bichakla cildimi koparacak raddeye geliyorum. Bir de en onemli sicakta kalmamak lazim o zaman chok daha kotuleshiyor kashinti. Serin ortamlarda daha az kashiniyor.