İstanbulda bahçeşehir loca tıp merkezine gidenler varmı acaba
Ozgezafer gitmiştim
Zynp_hsy peki doktordan memnun kaldınızmı
Ozgezafer memnun kaldım ben ama kişiden kişiye de beğeni farklı tabi