Elif_55 a yok idrarda sıkıntım yok cok sükür. Dr ye söyledim asırı gerginim diye ama normal boyle olacak rahim genişliyor dıyor. Anlatamıyorum bu öyle bir gerginlik değil. Derime sığamıyorum sanki, bazen derin nefes alamayacak kadar şişiyorum. Kılodan diye düşünüyorum artık ama cok zor kılo da veremiyorum. Ayakta dik duramıyorum bazen gerginlik izin vermiyor, oturmak, kıvrılıp uzanmak istiyorum. Kabızlık ciddi sıkıntım. Mecburen ona ilaca basladım.