Kızlar bugün (24+6) şeker yükleme testi yaptım 50gr ve sonuç 159 çıkmış. Sınır 140 yazıyor. Sizce büyük problem mi bundan sonra ne yapılacak? doktorumla henüz konuşmadık, merak ediyorum, iğne falan kullanmam gerekir mi acaba bu sonuçlara göre? kilom 85,5 hamilelik boyunca 3 kilo civarı aldım