Selnyy evet evet gidin tabi. Onlarda ilgileniyo kan testleri falan yapıyo kontrol altında tutuyorlar. Tetanoz asısı da yapacaklar 20. Hafta da falan . Normalde sağlık ocaklarının araması lazımmıs . Ama bu Medicana bizim için hamile girişi yapmıyormuş. O yüzden gözükmüyoruz sistem de. Bende kendim gittim sağlık ocağına o yüzden . Siz Avcılar’da mı oturuyorsunz