[silindi] Regl gününden 2 gün sonra beta HCG değerim 4000 küsür çıktı doktorum çoğul gebelik olabilir dedi keseyide gördük. Aynı durumu yaşayan varmı tek olabilir mi yoksa çoğul gebelik midir?
Arifcaninannesi [silindi] keseyi gördüyse iki kese varsa çoğul olabilir diye biliyorum iki kese yoksa bence ikiz degildir
Sermec27 [silindi] benim de ilk gebelikte adetten 2 gün sonra değerim 4000 lerde cıkmıştı ama tek keseydi bence bthcg ile alakası yok 🥰
Tugba__- [silindi] hayırlı akşamlar benim 4+2 günlükken adetimi iki gün geçmişti beta hcg 4438 çıkmıştı ama tek bebiş değerle alakası olmuyor sanarim yine tabiki allah bilir olursada hayırlı saglikli olsun 😊
tanya25 Canım benimde var iki düşüğüm ve 3 genimde pıhtılaşma çıktı bebek düşünür düşünmez coraspin başladım. Hamile kalıncada öğrendikten iki gün sonra iğneye başladım
Deletedmom59 tanya25 bana bebe aspirini kullan dedi doktor coraspirin farklı birşey mi bense iki düşük yaptım ama sebebini bilmiyorum araştırmaya gdiicem belki benim de pıhtılaşma vardır
tanya25 Deletedmom59 bana da sana bebe aspirini yazıcam demişti baktım coraspinmiş mutlaka yaptır testini eğer varsa coraspin yetmez iğne kullanman gerekir
[silindi] Sermec27 ciddi misiniz teşekkürler hayırlısı olsun sağlıklı olsun gerisi önemli değil. Doktorumuz çok tecrübeli olduğu için ikiz olabilir diyince bi şok yaşadım 😂
Sermec27 [silindi] belki de hakkında hayırlısı olsun cift ya da tek saglıkla dünyaya gelmesi en önemlisi sag salım kucagına almak nasip olur inşallah 🤲 🥰