Meryemcakmak01 13 haftalık hamişim canım sürekli hamburger çiğ köfte kola falan çekiyor zor tutuyorum kendimi göğsüme agrı giriyor o derece napmalıyım bebeğe zararlı diyorlar 😔
Buseyvz Meryemcakmak01 sürekli yenecek şeyler değil sonuçta yiyebilirsiniz kendinize bu kadar acı çektirmeyin 😊
bulutiko Meryemcakmak01 dışardan almıyorum koronadan dolayı ama evde kendimiz yapıyoruz çünkü canım istiyo zaten normalde de çok severdim fast food🙈 canınız çok çekiyosa yiyin bişey olmaz bence
Alperefet Meryemcakmak01 ben de öyleyim pis pis şeyler istiyorum normalde abur cubur yemezdim bile şimdi hep cips kraker hamburger pizza istiyorum🤦🏾♀️
Meryemcakmak01 Alperefet valla bende yemezdim cips agzıma sürmezdim aramazdım şimdi aklım yemediklerimde kalıyor😂😂
mucizekese Meryemcakmak01 ah ahhh canm oyle cok hamburger cekiyoki anlatmaya kelimeler yetmez 😭😭😭😭 kac gündür boyleyim sanirim artık yemem lazim olmazsa evde kendim yapim napiyiiimm😢
H-melek Meryemcakmak01 evde yapabilirsiniz hamburger ve çiğköfteyi(etsiz), yakında aileniz varsa onlar da yapabilirler, benim de canım çok istiyor evde yapıyoruz. Kola için bir şey diyemem tabi:)
Meryemcakmak01 H-melek aslında en güzeli evde yapmak dediğin gibi 😀 bide aniden yeme isteği geliyor yaptım ettim diyene kadar sabırsızlanıyorum😀
Yagmur_C Meryemcakmak01 ben de aynı durumdayım ve yiyorum da şükür çocuğumun gelişimi önde abartmadan ye canım bişey olmaz 🥰
Meryemcakmak01 Yagmur_C çok aramıyorum zaten İnan arada bi yaniii :)oda canım çekince illa o dakika olacak çok pis bogaz oldum ben yaaa önceden böyle değildim😂😂
Heyecandorukta Meryemcakmak01 Fast food bir derece yenebilir de çiğköfte aman diim yemeyin, çiğ etde toksoplazma riski var. Doktorum kesinlikle yasakldı bana, bende çok severim, ilk aylarda zorlandım baya ama yemedim.
2bebekbirana Meryemcakmak01 Ayy sorma bende hele restorantlar kapandığından beri istiyor. Bugün eve isteyecektim istemeidm 😒
H-melek Meryemcakmak01 çok haklısınız bir anda çılgınca istek geliyor sonra gidiyor o konuda yapacak bir şey yok😀