058elf Orkide1991 bol su tüket canım arada içine limon dilimleri de atabilirsin, çamaşırlarını yüksekte yıka ütülemeden giyme ve sık sık değiştir, ıslak bırakmamaya çalış, ayaklarını kesinlikle sıcak tut benim şu an uyguladıklarım bunlar
Baybymucize Orkide1991 haftanız 12.haftadan yüksek ise doktorun verdiği ilaçları kullanmak ve bol su hatta ben5litre su içmeme rağmen geçmedi enfeksiyon antibiyotik kullanıyorum
Mormenekse Orkide1991 canım burda okumuştum uyguladım gerçekten işe yaradı bol su iç bol bir pijama iç çamasırı giyme oraya temas olmasın su içtikte tuvalete cıktıkta gidicek görürsün
Oysul Orkide1991 ben bir ilaç kullandım ismini vermeyeyim yanlışlık olmasın. Bir de artık önlem amaclı solgar in bir vitamini var onu kullanıyorum. Siz dr a göründünüz mu?
Mpy Elma sirkesi kullanıyorum cok iyi geliyor enfeksiyondan kaşıklarım ağrıyordu ama elma sirkesi kullandığımdan beri gecti