Meltem123 gamzeozer16 Benim 12 haftalıkken belliydi o yapıyla alakalı arkadaşım 6 aylık göbeği çok az ben 3 buçuk oldum ondan çok görünüyor onun iç karnı genismis
sudamlasi Fatmakrtl gazın vardır canım bu dediğin imkansız henüz az daha bekle çıkar çünkü bebeğin daha çok aşağılarda. Üste çıkmasına biraz zaman var
Hanif Fatmakrtl Canım o ilk zamanlarda ki şişlik hamilelikten dolayı oluşan gaz benimde ilk zamanlarda sanki 3-4 aylık hamileymişim gibiydi zamanla o gaz gidecek 😁😎
gamzeozer16 Meltem123 korkuyorum bazen bazılarında evet hemen belli oluyor banada annemler belki iç karnın geniş olur dedi ilk hamileliğim bide bendenmi alakalı bişey acaba
gamzeozer16 12 haftam biticek benim fazla bişey cıkmadı doktora gidiyorum bebek iyiymiş ama göbegi cıkmayınca insan endişe ediyor hemen de büyümesi beklenemez tabiki değilmi 🙂
mac gamzeozer16 bende 13 +3 üm benimde göbeğim cıkmadı insana bir tuhaf gelıyor ama merak etme her hamilelk cok farklı oluyor cıkmaması normal
gamzeozer16 HazalKele insan yinede göbeğide cıksın istiyor bişey olur diyede korkuyorum gerçi hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz
sudamlasi 16 17.haftalar gibi çıkmaya başlar 20 den sonra belli olur ama kişinin karın yapısıyla alakalı bişey bu kimisi 9 aylık olur hamile oldugu anlaşılmaz
HazalKele gamzeozer16 öyle bende bebeğim gelişmiyormu diye cok üzülmüşlüğüm var ama doktorum gayet saglıklı oldugunu bu durumun normal Olduğunu belirtti. 19.haftada hissettim 🙂 doktor 20 de hissedilir demişti
sudamlasi gamzeozer16 evet bende o haftamda 4 aylık gibi oluyodum eşime de kakalıyodum bebek diye😄 ama şimdi 12 haftalık olcaz nerdeyse göbek falan gitti gaz yapan şeyler yiyince yine oluyo 4 aylık
Fulyag gamzeozer16 evet bir de dedikleri gibi herkesin yapısı farklı bana gazdır o dediler ama hiç bir zaman inmedi göbeğim aksine büyüdü şimdiden kocaman oldu iç karnım darmış sanırım ama geniş olmasını isterdim 😌
HazalKele gamzeozer16 rica ederim panik yapmayın doğumdan sonra cok fit anne olacağız göbek kalmicak bide böyle düşünün vücudumuzun bize armağanı demişti doktorum❤❤
gamzeozer16 HazalKele benim kilom zaten suan cok zayıfca galiba en son 50 cıkmıştım bol bol yemeye calısıyorum ama aşırı yedikcede rahatsız ediyor 🙂 ya tabikide en güzel hediye o 🤰
gamzeozer16 Fulyag belkide benim yapımda öyledir şimdi ilk deneyim olunca insan fazlasıyla merak ediyor 🙂