Mjhcrgmc ah karşılaşmaz olur muyum canım bende 22.haftadayim şükür ama benim 19 20. Haftalarda çok fenaydi sanki bıçakla oyuyorlar ve nefes dahi alamiyordum 2 hafta sürdü bu durum tek açıklaması bebek genişlediği için kendine yer acarmis 🙏🤗🐣 biraz sabır geçecek inşallah canım istirahat etmek iyi geliyor