Aryam-15-15 14+5iz normalde haziran başı gozukuyor doğum ama sezaryen oldugum için doktor erken alacak ve mayısta olcakk doğum. 3 aydan sonra bulantı ve kusmalarım başladı onlarla ugrasıyorum bırde 14 aylık kızım var ustune onla ilgileniyorum. Birde uyku sıkıntım var cok uykum geliyor hamile oldugunu ogrenmeden once başladı uyku hala devam edıyor.