minidior 16+4 olduk bizde oğlum olucak İnsAllah cok sukur hic skntim olmadi mide bulantisi falan ama son 1 haftadir bas agrilarim var :( neden oluyor bas agrisi bilen varmi
GmzAykn minidior minidior ben de 16 haftadayım erkek bebek baş ağrısı yapıyormuş şiddetli baş ağrıları çektim son 2-3 hafta artık araştırma ihtiyacı duydum meğer erkek bebek baş ağrısı yapıyormuş doktorum erkek diyince taşlar yerine oturdu 🤣
Denizzz88 Aryam-15-15 bende 18+6 yım uygulamaya göre 6 mayıs görünüyor. Şikayet hiç olmadı bende çok şükür. Bebek arabasını aldık bu indirimlerde sadece başka bişey almadım daha kıyafet falan.
Aslihanilhan Kuzucumm benim de 29 mayıs :) asırı bel kalça ağrısı var cinsiyeti erkek dedi geçen hafta :)
Aslihanilhan Kuzucumm amin amiinn dün e bebeğe gittim müslim örğü falan aldım body falan . :) İnsan heveste ediyo ama herşey çokk pahalı yani :)
Kuzucumm Aslihanilhan bende e bebekten indirimden havlu penye battaniye tulum 2 tane de hastane çıkışı aldim indirimli olduğu icin ucuza geldi yoksa herşey cok pahali yavaş yavaş almayi düşünüyorum anca biter
pol34 Aryam-15-15 19 haftalık olduk biz de yavaştan el örmeleri başladı. Hem vakit geçiriyorum hem de aşkla bir şeyler yapıyorum ☺️
Aycu-3006 Merhabalar bizde 16+3 olduk aslında bu hafta cinsiyeti kesinleştiricektik ama temaslı olduğum için karantinadayım gidemedik 🤷♀️bu günleri atlatınca hemen gideceğiz inşallah 🤗
dugmeninannesiii Amineclz aa ne güzel ☺️ Alışverişe başladın mı canım cinsiyet ney ☺️Oğlum olacak inşallah 💙
Aslihanilhan Kuzucumm iyi yaptınız bende öyle ıvır zıvır aldım birşeyler. Havlusu güzel mi e bebeğin sayfasında daha indirim bitmemiş bi bakiyim ona göre
Fundakarakaya 16+0 🥰 27 Mayıs doğum tarihi gözüküyor sağlıkla gelsinler inşallah 🥰 haftaya kontrolüm var 13 haftalıkken %80 erkek dedi bakalım haftaya netleşir 🥰
archmom Aryam-15-15 çok saol canım aman dikkat edin çok zormuş bu hastalık hamileyken . Kendime hergün göbekten kan sulandırıcı vuruyorum . Baska hiç ilaç yok 😞
Sumeyye-51 17+4 haftalığız🎈15 mayis dogum tarihî Henüz cinsiyetini ögrenemedik🙈😂 15 haftalikken gittik ama göstermedi. Önümüzdeki salı randevumuz var o zaman ögrenebiliriz insallah
Prensesinannesiii1 Sumeyye-51 aynıyız 🥰 benimkine de ilk kız sonrada erkek dediler bakalım , ayrıntılı ultrasonda belli olur inşallah