drn05 ben çok araştırdım. E-bebekte indirimlerle çok uyguna geliyor. Ben oradan alıcam. Şubat ayında tüm ürünlerde indirimi oluyor her sene.
Trendyol da da renkli ve değişik hastane çıkışları var. 39-49 tl civarı. Hem kaliteli hem güzel 😊
Bu arada bim,şok,a101 gibi yerlere de bak uygun ve kaliteli ürünler geliyor. Cam biberonlar, banyo malzemeleri, patikler falan gibi. 😊
Beklicem indirimleri. Benimde 6 Mayıs gösteriyor doğum tarihini. 🥰