ece_2206 Tek semptomum koku kaybıydı o da yavas yavas düzeliyor 1 5.günüm bugun ama kokuları eski keskinliğinde alamıyorum hala bir de sanki sol burun deliğinden tam koku alamıyorum bu konuda tecrübesi olanlar beni aydınlatabilitir mi
Mpy ece_2206 Bende burda bekliyim 2 gündür hafif ateşim var boğazım ağrıyor ama cok degil ve son 1 saattir üst bacaklarım ve kollarım ağrıyor korkuyorum
Aserpil ece_2206 iki hafta önce eşim korona geçirdi bana birşey olmadı şimdide ben grip oldum inşallah griptir
Aserpil ece_2206 yaptırsamda bı getirisi olamayacak ilaç kullanmayacağım çünkü. Kendi kendimi karantinaya almak en iyisi evde tedavi yöntemlerine basvurca artık
ece_2206 Aserpil ben de öyle düşünmüştüm ama doktorum kan sulandırıcı kullanmamı istemişti pozitif olunca
Aserpil ece_2206 şuan kan ilacı ve vitamin kullanıyorum ama. İnşallah korona değildir bakalım ne olcak