gozde2255 Öğretmen anneler size bir sorum olacak. 24. Haftada izne ayrılabiliyor muyuz. Uzaktan eğitim olması buna engel teşkil etmiyor değil mi? Bununla ilgili farklı söylemler var bilgisi olan var mı acaba?
rukiss34 gozde2255 Hocam benimde iki haftam kaldı bende 24. Haftayı bekliyorum. Bizim bir öğretmenimizde geçen dönem uzaktan eğitim yapıldığı sırada idari izindeydi herhangi bir sorun olmadı.
imren91 gozde2255 İstediğiniz zaman ayrılabilirsiniz hocam. Ayrılmak istemiyorum ders yapıp ek dersimi alayım derseniz o da oluyor.
Zeynepahmett gozde2255 ben geçen hafta ayrıldım ama lafta ayrılmış oldum:) canlı dersler devam ediyor.. haftanın bir günü gidiyoruz ya o gün gelmeyebilirsiniz dediler ama defter doldurmak için mecburen yine gidiyorum. Yani bi anlamı yok ayrılmanın ama bazı yerlerde canlı ders verilmiyormus
edyr gozde2255 Bugün 24+0 oldum. Artık idari izinliyim. İsterseniz canlı derslere devam edebilirsiniz. İstemezseniz hastaneden 24 haftayı doldurduğunuza dair belgeyi okula verin.
Evloilfkan Aynı soru benimde aklımda hocam. 22. Haftamdayım. Ama bence ayrılamıyoruz. Çünkü izin yüz yüze eğitim aşamasında verildi. Uzaktan görev verilebilir diyor resmi yazıda.
duygu3460 Ben 24 ve 32 haftalar arası pandemi iznini kullandım kimse ders de vermedi. Uzaktan verilebilir ibaresi var ancak bu idareye kalmış bir şey bana ders vermediler mesela.
momtobem gozde2255 ben 24. Haftamda rapor aldım çalışmadım çünkü online eğitim değildi o zaman . Zaten çalışmak istesekte izin zorunluymuş diye duydum. Geçen hafta 32. Haftamdı çalışır raporu aldım ve beş hafta online olarak çalışacağım.
gozde2255 Arkadaşlar peki idari izinli oldugun bu süre boyunca çalıştığın yerde bulunmak zorunda mısın?
Lady-pnkk gozde2255 resmiyette evet zorundayiz ama ben degilim cok dillendirmeyin hocam boyle seyleri kimseye bisey soylemeden gitmek istediginiz yere gidebilirsiniz cok duyulmasin yeter
Lady-pnkk Ben ayrildim online derse devam ediyorum okula hic gitmiyorum ek ders odenecek mi onu da bilmiyorum
spaceship Ayrıldım, uzaktan eğitim de vermiyorum. Hemen yerime ücretli öğretmen ayarladı okul. Çünkü okulların durumu belli değildi, yavaş yavaş açılıyordu kademeler…
ssnnmmm Ayrılabilirsiniz uzaktan eğitimde olsa ayrılırsanız okula 1gün gitmezsiniz ders konusu idareye göre değişiyor bazıları ders vermiyormuş ama benim derslerim devam ediyor ek derste yatıyor
Evloilfkan Dersler devam ettiği sürece ayrılmanın bir anlamı yok ki zaten. Ayrıca idari izinli olup ders verince ek ders nasıl yatıyor onu da anlamış değilim. Ben sınıf öğretmeniyim. İdarem devam etmemi ister görev de verir o zaman kesin.