Kızlar merhaba. Daha öncelerden sormuştum ama belki yeni eklenenler olmuştur diye tekrar sormak istiyorum. Ben Dalaman(Muğla’da) Ümit bey’e gidiyorum. Doğum yapan var mı o hastanede? Devlet hastanesi. Memnun olan olmayan tüm fikirleri alabilir miyim? Doktoru çok seviyorum ama devlet hastanesi olduğu için kafam çok karışık. Bana fikir sunacak olursa çok memnun olurum.
Birde Köyceğiz’e yeni doktor gelmiş bilen yada giden yada duyan var mı?
Şimdiden teşekkür ediyorum yorumlarınız için😊🙏💐♥