Zumranefesinannesi Sanci degilde karnimin ust tarafinda baya bir agri var bi kac gundur bunu yasayan varmi aranizda ?
cansuece Zumranefesinannesi benimde oldu.dünden beri.üşüttüğümde,gazım olduğunda yorgun olduğumda ağrıyor.bu sabahta aynı şekil ağrıdı sağ tarafım göbek hizası.dinlenince geçti.benim 18+1 hamileliğim😊
essrakenan Zumranefesinannesi benim de gecen ayni sekilde agrim oldu.hastaneye gittim nst ye girdim bsy cikmadi .usutmusum galiba 2 gun yattim .
GokceKaratasAcar Zumranefesinannesi bende 36 haftalığım aynı şekilde ağrım var sancı olduğunu düşünmüyorum heralde bebek aşağı kayıyor yoksa neden o tarafta olsun ki diye düşünüyorum
Zumranefesinannesi GokceKaratasAcar bilmiyorum ama agri cok fazla ayrica kaburgalarimada birsey batiyormus gibi hissediyorum donemiyorum bile yatakda
GokceKaratasAcar Zumranefesinannesi aynen öyle oluyor malesef rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinn inşallah