46138ady Arkadaşlar bugün ilk defa ultrasyona girdim rahimin ters dedi doktor bebek gözükmedi kalp atışı var ama dedi yaşayan var mı
Aryam-15-15 46138ady banda ilk haftda rahimin ters dedi gitimde ultrasyosonda görmedik de altan muyane eti kese var dedi sonraki gitimzde cok net ultrasyonda görduk cnm endişe etme
Aserpil 46138ady ben yaşadım 7 haftaya kadar ne kese nede bebek göründü. Hatta Dr bebek yok fln derken sol kasığımda ultrason cihazını zorladı sol alttaymıs AA burda tamda 7 haftalıkmış dedi. Ama ozamana kadar hiç alttan muayene ettirmedim varsa zamanla görünür riske atmayın diye. Şimdi saklanan oğlumla 28+2 olduk 🤲
melegiiimm 46138ady benim de oyle canim.rahmim kalp seklinde oldugu icin arka tarafta imis onu.suan 2.ye hamileyim 18 haftalik hala ultrasonda net cikmiyor bebisim.ama sagligi yerinde sukur
46138ady Aserpil sağlıkla kucağına al inşallah doktor o şekilde deyince bi sıkıntı olur mu ki diye korktum açıkçası 15 gün sonra tekrar kontrol var
Aserpil 46138ady yok olmaz bı sağlık sorunu degilmis rahim tersligi. Sağlam solaklık gibi bir şeymiş bebek büyüdükçe düzeliyor zaten
Ahsenleyl Benim de rahmin ters doktor her seferinde görmekte zorlanıyor,idrara sıkışık giderseniz bi nebze etkisi oluyor.
46138ady Ozlemyeni bi sıkıntı yok bebeği göremedim ama kalp atışı var dedi bnde bilmiyorum ki ilk defa başıma geliyor