Bebekimmmm Kizlar ben burda yeniyim hamilelik şupesiyle geldim daha 10dur eşimle ilişkiye giriyoruz sizce hamile kalmismiyimdir daha yeni olduğu için test yapmadım ama belirtileri nelerdir çok istiyorum yardımcı olurmusunuz
Asli94 Bebekimmmm benim belirtim gögüs uçlarımın acımasıydı tabi herkeste farklj olabilir vide adet olacak gibiydim adet sancım vardı yani akıntımda vardı inşallah gönlünüzdekini verir Rabbim
Aysn0232 Bebekimmmm göğüs hassasiyeti benim elimi sürdüğümde ağrım oluyordu uyku hali yorgunluk en erken belirtisi böyle oluyor sonra adet geciktimi yüksek ihtimal hamilesindir rabbim inşallah hayırlı çocuklar nesip etsin canm 🌹☺️
Bebekimmmm Aysn0232 aslında yeni doğum yaptım 1,5ay oldu ölü doğum ilk hamileligimi 2. Ayda öğrendim belirtilere hiç dikkat etmemiştim bilmediğim için
Aysn0232 Bebekimmmm ayy canm benim Rabbim yardımcın olsun tabi doğrudur ama göğüs ağrısı çok olur inşallah en kısa zamanda güzel haberlerini alırız 🌹❤️
Simge_16 Zeyneplena34 İnternetteen falaan da baktım ama emin olamadım ona göre eşime süpriz yapıcam hayal kırıklığına uğrasın istemem 🤷♀️
Piremses0 Simge_16 canım Google ye imgresimyükle yaz sayfaya gir fotoyu oraya ekle altta link verecek sana o linki kopyala buraya msj olarak direk yapıştır