46138ady Arkadaşlar bugün ilk defa ultrasyona girdim rahimin ters dedi doktor bebek gözükmedi kalp atışı var ama dedi yaşayan var mı
misraerol 46138ady benimde oyle soldan gozukmedi sag kasıktan gozuktu kotu biley degil onemli olan kalpt atışını duyman
Zeyneplena34 Benimde ilk kızımda öyleydi alttan muayene de gördü canım. Sıkma canını kötü birşey değil ters rahim