kedidirokedi Hala cinsiyetini öğrenemedim yarın kontrolüm var ve aşırı heyecanlıyım geçe hafta gittiğimde daha net belli değil dedi bakalım bu hafta belli olacak mı sizde durumlar neler haziran anneleri ♥️
Rmznumut kedidirokedi ikili taramada söylemedi haftaya gideceğim inşallah söyler ☺️ 11+2 yim siz kaç haftalıksınız
esraolgun kedidirokedi 14+3 haziran başı gibi görünüyor Allah kısmet ederse. Cinsiyeti öğrenemedik net kıza benzetti ama bakalım bugün tekrar gidicem. Bu 11 12 de öğrenenler nasıl öğreniyor acaba ya 😂😂
Sumyyeeetrmnoglu kedidirokedi 12+2 yiz🙏🏻 Dün ikili tarama yapıldı cinsiyet için 3 hafta kadar bekleyeceğiz dedi. Beklemedeyiz🙏🏻🥰
bulutiko kedidirokedi merhaba bizde 13+2yiz 11. haftada kendi doktorum kesin olmasada büyük ihtimalle erkek demişti geçen haftada ikili test için perinatoloğa gittik oda erkek dedi galiba bizim oğluş geliyor😍
Hemsiremom Benim de haziranın ilk günleri görünüyor doğum ama kısmet bakalım.ben de net öğrenemedim ama yarın yine bi polikliniğe gidip herhangi bi doktora göstermeyi düşünüyorum
Sema14 Bende 13+2 da doktora gideceğim 1hafta kaldı belli olur mu acaba bana 15.haftadan sonra ddi ama🤗
Elif_55 esraolgun genelde erkek olunca öğreniyorsun erkenden kız bebekte hemen belli olmuyor ya kendini göstermiyor zaten fazla da hareket etmiyorlar ama erkek bebekte hemen belli oluyor 😌benim de ilk hamileliğim ilk acemiliğim cidden zor oluyormuş Allah yardımcımız olsun
Elif_55 Banada 14 haziran diye gün verildi ama tabiki rabbim bilir neyin ne olacağını sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah tüm anneler adına ❤️🙌🏻
1haziran 14 haftalık olduk bizde sezeryan olacağı için nasip olursa 1 hazirana gün verdi doktorumuz tam 39 haftalık olunca 12+4 %80 erkek dedi ama bakalım 🥰
Crn1996 Biz de 13 haftalığız doktor erkek dedi aralık sonunda tekrar gideceğim kesinleşecek inşallah 🙏🏻🥰
1haziran 14 haftalık olduk bizde sezeryan olacağı için nasip olursa 1 hazirana gün verdi doktorumuz tam 39 haftalık olunca 12+4 %80 erkek dedi ama bakalım 🥰