Cileklina 25 haftalık hamileyim daha demin sol kaldığımda siddetli sancı oldu yerimden kalkamadim neden bilen varsa yardımcı olabilirmi lutfen
Tugba6336 Cileklina benimde öyle kaç gündür lavaboya gidince bıçak saplanıyor sanki . Cuma randevum var ama agrıda çok oluyor
Sema99 Cileklina magnezyum eksikliği olabilir Canım genelde magnezyum eksikliğinde kramplar agrı oluyor banada vermişti ama faydasını göremedim onun yerine magnezyum içeren yicekler tüketiyorum Ispanak, kabak çekirdeği v.s
Zeze03 Cnm o haftalarda bnm de olmuştu magnezyum eksikliği olabilir doktoruna dersen takviye yazar magnezyum bana yazmıştı geçti ama çok kullanmadım geçince ben genelde o batma kasıkta ondan oluyormuş böyle sanki açılma gibi dimi
Zeze03 Bide özellikle sol kasık tarafında oluyor sende demişsin bendede öyle oldu bundan sonra normal rahim hazırlanıyor somlara doğru daha sık oluyor bnce magnezyum eksikliği
Cileklina Zeze03 evet canım sol Kasikta 3 dk sürdü hemen hemen sancı şuan geçti bi an korktum birey mi oluyor diye doktorum bana kan ilacı yazmıştı bide d vitamin i ama içinde kotu ediyor beni atesleniyorum o yüzden kullanmıyorum devam edeyim mi acaba
Zeze03 Cileklina cnm yan etkisi varsa doktoruna söyle o zmn değiştiriyorlar genelde ama magnezyum dediğimi kesin yazar kasıkta söyle oldu deyince bana kalırsa omunda tadı taylot gibi gripken içtiğimiz suda eritiyorum ben biraz kullan böyle sancıların olduğun zamanlar her zman kullanma ben öyle yaptım magnezyumu ama kan ilacı Demir ilacı vitamin falan bendede var gyno feron ve decavit devamlı içiyorum
Cileklina Zeze03 aynen akşam doktoruma gidicem bütün sikayetlerimi anlatayım bbilimde de aşırı ağrı var Allah hamile annelerin yardımcısı olsun cidden zor ama tatlı acılar 🙂 bu günümüze şükürler olsun
Cileklina Sema99 bende her sabah yumurta olsun yeşillik olsun iyorum süt içiyorum her sabah ama yetmiyor demekki eksik besleniyorum herhalde 😞
Sema99 Cileklina eksik beslenmeyle alalaksı yok canım her gebelikte oluyor vücut da magnezyum eksikliği oluyor bnde her sabah yumurta peynir süt tüketiyorum ve ben gecede kalkıtığımda süt vs içiyorum benim iki tane bebeğim var biri gece süt için kalkınca ister istemez yiyorum 🤗