Sizce hangisi
minikoglumm defne cok guzel bir isim bence
minikoglumm Ayda ismi kulağa çok hoş geliyor ama defne de gayet güzel 🍊
minikoglumm Kesinlikle Ayda 💜
Cinsiyet belli olduğunda defne koymak istiyorum kız olursa 💕
Ayda’nın Ay’da bulunma anlamı dışında bir anlamı yoksa kesinlikle Defne ❤️