Kızlar selam Doğum belirtilerini merak ettiğim için sormak istiyorum size düzenli değil ama şiddetli kaşık ağrıları vuruyor bel ve karından 38 haftalık olduk, hatta regli sancısından daha şiddetli ağrım oldu dün canım yandı ağrıdan öncelerde regl sancısı gibi normaldi bu bir kaç gündür çok şiddetli var ama düzenli değil birde çok afedersiniz akıntım yoğunlaştı bunlar Doğumun yaklaştığının belirtisi midir aranızda Doğum ile iligili bilgisi olan varsa aydınlatırsa çok sevinirim ☺️🙏🏻