Bnm 28 e kadar hiç bişey yoktu olmucak diyordum 28+3 de bigün gece aniden bi kaşıntı sabaha göbek çevresi çatlamış ilk başta azdı kremde kullanıyordum bastıysam fayda etmedi çok kötü görünüyor ama Doğumdan sonra sudocrem kullanıcam o fayda ediyormuş biraz da olsa kullanan arkadaşlar öyle dedi cnm