13.haftada doktor yapisal olarak kiza benzetmisti 2 3 hafta sonra netleşir dedi.Bugün 15+1 im ailemin yanına geldim başka şehire burda doğum yapicagim için burda belirledigim doktora gittim Cinsiyeti bana göre kesin kız dedi degismez dimi hocam dedim bana göre kesin diyorum dedi :) Çok mutlu oldum ilk bebeğim tabiki farketmez ama gönlümde hep kız vardı şükür rabbime.Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 😍