Merhaba güzel anneler❤ Size bir sorum olacak 37 haftama bugün girdim gece lavaboya kalktım kanamam vardı birazda sancı sabah hala kahverengi kan lekeleri vardı. Hemen hastaneye gittim nts’ye bağlandım sancım yoktu doktor altan baktı kanama var ama.acılma yok git çok sancın olursa suyun gelirse gel dedi. Bunlar doğum belirtileri mi acaba ilk gebeliğim bilgilendirir misiniz acaba?🌸
Rabbim hepimizin bebeğini hayırlı ve sağlıklı kucağımıza almayı nasip.etsin insallah ❤🌸🌸