Kızlar kasılma diye bir post açmıştım bugün acilden hastaneye giriş yaptım çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklık var denildi idrar testi vermek lavaboya gittim çamaşırım ıslanmıştı öyle az da değil şuan doktorun muayenesini bekliyorum 1 saat beklersin dediler korkuyorum benim gibi olan var mı nasıl bi süreç izlenildi? Bu ıslaklık nedir sizce 😑