Anneadayi13 bende ilk kizimda her gün yıkadı annem ve eşim. Hastanede yıkamadan giydiriyorlar artik bebekleri. Anne karnindan xiktigi gibi hafif siliyorlar bildiriyorlar. 1 gun kaldik hastanede ertesi gün eve geldik yıkadılar. 1 hafta içinde göbeği dustu. Ama 40 ina kadar hergun yıkadık 🤗