Yagmuraksu Kızlar merhaba 29+3 haftalıgım sütyen alıcam sizce şuanki bedenimimi alayım yoksa bi büyügünümü yoksa erken mi almak için 😊
DDT Yagmuraksu Ben 35. Haftada almıştım ama küçük geldi doğum yapınca 😃 istersen biraz daha bekle derim.
H-M Yagmuraksu ben 22 haftalığım gögüsüm büyüdü hiç sütyenlerim olmuyo 1 beden büyük aldım küçük geldi 2 beden büyük aldım rahatladım.dahada büyüyor mu gögüsler şiödiden korkmaya başladım kafam kadar olcaklar diye 🙄😀😀
Elfynsmr Yagmuraksu bedenim 75 şuan 90 oluyor doğumdan sonra daha da büyük olur dediler biraz daha bekle derim ben 8. Aya kadar aynı bedeni kullanmıştım 😊