1072PINAR merhabalar benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı şöyle anlatmak istiyorum sizlere de beta değerim düşüktü yalnız bende kese vardı başka hiç birşey gelişmesi ne bebek ne başka birşey benim kanamayla düştü kürtaj olmadım zaten düşmüş çoğu devamında kendi düştü doktorum kürtaj olmamı istemedi çünkü iyi birşey olmadığını söyledi bende olmadım zaten istesede olmazdım herneyse eşimle benimde kan uyuşmazlığım var tekrardan hamileyim 23+2 olduk çok şükür sağlıklı yola devam ediyoruz ama kanamam olsa allah korusun iğne yapılacağını söyledi şuana kadar birşey çıkmadı iyiyiz çok şükür 🙏🏻 Doğumdan sonra bebeğe iğne yapacaklar uyuşmazlık için.