Buketkucuk Npyn09 Ben güneş ismini daha çok sevdiğim için bence güneş ☀️Ama Hazal ismi de gayet güzel bence
Minikcivcivimmm Npyn09 en büyük hayallerimden birii kızım olursa ismini güneş koymaktı. Ama asla koyamayacağım.😏