25ummu
33+6’ dan selamlar.. Yakalarımda çok ayakta kalırsam şişme oluyor.. Normalde bir şişme durumu yok.. Ben gümlük 5-10 dk ayaklarımı dikiyorum hocam.. Diktiğim an aşağıya kan akılını resmen hissediyorum.. Deneyin birazda olsa rahatlatacaktır.. Zaten ödemli yerlere, ödemi almak için elevasyon (yüksetmek) önerilir.. Bu şekilde şiş alınır.. Ateş basması bende yok.. Ama dün biraz bunaldım.. Burada hava boğucuydu dün ona bağladım.. Belkide bendede başlıyordur.. Benim sorunum; sabah kalkınca ellerde şişme oluyor ve hemen yumruk yapamıyorum😬.. Herkesde bir sıkıntı var.. İnşâALLAH doğum sonrası hepsini stlatırız🌸..