Merhaba güzel hanımlar :)
benim ikili testimde sonuc 1:2662 gibi iyi bir orandı, ama üçlü testimde 1:868 gibi orta risk grubunda çıktım, doktorum oranın çok yüksek riskli olmadığını Ve amniyosentez değil fetal dna testi önerebileceğini söyledi. Eski konu başlıklarına baktım herkes ikilinin önemli olduğunu söylüyor, üçlü hep kafa karıştırıyormuş siz ne dersiniz? Sizin başınıza böyle bir durum geldi mi?
Fikirlerinizi bekliyorum💕