AbdullahBuketAcar Kızım olacağını öğrendiğim andan itibaren isim arayışlarındayım ama bir karara varamadım☺ Eğer bildiğiniz güzel isimler varsa söyleyebilir misiniz❓😁
Irmakk AbdullahBuketAcar ben Hifa Sultan istiyorum eşim de Asiye istiyo sürekli bu iki isim için tartışıyoruz😓
NihanBaKarabacak Biz eşimle daha evlenmeden kızımız olsun ismi Arya Irmak olsun diye hayal kurardık☺ Şimdi doğuma son 9 gün oğlumuz oluyor💙🙏🏻 İsmi Özgün Edis😍
EmineGneDemir AbdullahBuketAcar Meva ismi çok hoşuma gidiyor bide berre ben bu ikisi arasında kalırdım büyük ihtimal ama oğluşum olucak 😊