Esraa11 Sizin keseleriniz kaçıncı haftada oluştu ? 4+2 değerim 900 oluşmamış 2 gün sonra gel dedi iki gün sonra oluşur mu ?
Semakrr Esraa11 Ben 5 haftalıkken gördüm canım değerim 2200 deydi. Sende 5.haftanda gitsen keşke daha net belli olur
Buketkucuk Esraa11 Ben 4+4 ken öğrendim hamile olduğumu 5 haftalıkken de doktora gitmiştim sanırım kesem de bebişte alttan muayenede görünmüştü 🦋
Ozgurunbetusu Bende 5haftada görmüştüm canım ve sadece kese vardı bi hafta sonra bebek olusacak demişti doktor 7.hafta da kalp atısı için çağırmıstı