Kızlar Bugün sabah yumurtalarım toplandı tam 17 tane fakat 15 taneyi geçtiği için Rahmi dinlendirmek istiyor doktorum adet olacaksın diyor bu adet de değil diğer adet de dedi ama tam da anlamadım iğnelerden (oksapar ve cetrotide mi neydi) ondan dolayı erken gelebilir dedi hemşire sizde nasıl oldu? ve çok ama çok ağrım var kızlar sizinde ağrınız oldumu çok?