Merhaba arkadaslar bugun kontrolum vardı gittigimde nst ye baglandım bebegn kalp atısları 45 e kadar dusuyor 160-a kadar cıkıyor makınada hata vardır dıye 3 makınaya daha bagladılar hep boyle cıktı ve muaynede doktoe kalbi cok hızlı atıyor ve ritmik degil diye beni perinatologa yonlendırdı yarın gidicem egerki kalbinde sorun var ise erken alırız sezeryan ile ve yogunbakıma almamız lazım dedı kalp amelıyatı ıcın tedavısı ıcın basına boyle bırsey gelen varmı ?