Ozlemyeni çok saçma daha bebek bile yok keseniz oluşmuştur sadece 5.haftada bence doktorunu değiştir kan gelmedikçe doğum ağrısı gibi bir ağrı olmadıkça normal ben 5.haftamdan beri ağrıları yaşıyorum ara ara bebeğimde sağlıklı yerleşiyor bebek büyüyor kasıklara baskı yapıyor tabiki kasık ağrısı olucak dediğim hemşire 9 ay boyunca çekmiş doktorumda gayet normal demişti 3 doktora gidiyorum 3üde normal dedi yani 5.haftada ne sakıncası olabilir anlamadım 🤷 doktor diye güvenme değiştir benim arkadaşıma 7.haftasında bile doktor demiş bebek kesede yok iltihap geçiriyorsun ama kız hamile çıktı