MerveKaya38 şöyle bir durum var biz doğudaydık ve doğuda özelde 2 ayrı doktora gittim ilk 3 ay boyunca hiç idrar tahlili yapmadılar ben de bilmiyordum zaten, tahlil yapıldı mı diye soran arkadaşlarımın kan tahlili kastettiğini düşünerek evet diyordum ve standart prösedür neyse o yapılıyordur zaten kendimi sıkmayım diye düşünerek çok aşırı araştırmıyordum. Tabi ki orada insan olarak görülmediğimi ve bebeğimin de kıymeti olmadığını böyle acı bir şekilde öğrendim. Neyse 4.ayda başka bir şehirdeydik ve orada doktor idrar tahlili aldı, eritrosit, lökasit, mukus yani böyle enfeksiyonla ilgili değerler yüksek çıktı buna rağmen doktor üromisin yazdı. Şu an düşününce kahverengi kanamam da var dediğim halde doktorun neden yatış yapmadığını anlamıyorum. 1 gün önce birer damla kahverengi pembe lekelenmeler oldu. Sabah kalktığımda adet gibi kanamam vardı öyle doktora gittik. 1 gün önceki lekelenme için de enfeksiyon değerlerimin yüksek olduğunu bile bile yorgunluktandır dedi doktor. Tabi ki cahilliğimden o dönem düşünemedim bunları. Aslında benim 10.haftadan beri belimde batma şeklinde ağrı vardı ve 15.haftamda adet ağrısı gibi kramp başladı, araştırdığımda hamilelikte normal şeyler yazıyordu. Aslında bunlar enfeksiyon belirtisiymiş nerden baksanız 6-7 hafta belki daha fazla süreli bir enfeksiyon varmış sonrasında da suyumu patlatmış. Önce suyum geldi sonra bebeğimi düşürdüm ve suyum geldiğinde kalp atışı vardı. Bu sebeple düşüğün nedeni enfeksiyon dendi. Baya uzun yazdım kusura bakmayın ama belki enfeksiyonu olan başkaları okursa korkmasın diye çok açıkladım.