Merhaba arkadaşlar,
Benim avuç içlerimde ve ayak tabanlarımda özellikle akşamları artan kaşıntılarım var. Doktoruma gittim, gebelik kolestozu olabilir diye ama değişik olarak kefir içtiğim için o da alerji yapmış olabilir dedi. Kefir Alerjisi yasayan var mı aranızda, nasıl belirtileri oldu?