tuliny Bu ikinci gebeliğim. Eşimle bende kan uyuşmazlığı var. Yani ben rh - , eşim rh +. Bu durumda ikinci bebekte herhangi bir anormallik olmaması İçin ne zaman korunma iğnesi olmam gerekiyor?
Ocakannesii tuliny 28. Haftada iğne olması gerekiyor canım muhakkak yaptır devlet hastanesi ücretsiz yapıyor bende yaptırdım özelde ne kadar bilmiyorum ama