Hanımlar bu hafta doktorum 3 lü test için çağırdı ama yakınlarım yapmamam gerektiğini söyledi anne karnından iğneyle su alındığını ve bununda çocuğun engelli yada beyninde sorun olmasına sebep olduğunu söylediler korktum yapmam gerekiyor mu sizce bu testi yapmazsam ilerde sorun olur mu yardımcı olun lütfeenn♥️