Kızlar merhaba adetim 9 gün geciktiğinde post açmştm hepiniz bana evde idrar testi yap demiştiniz yaptm pozitif çıktı 2 tane yaptm ikisi de anında çift çizgi salı günü kan verdm bugün sonucu alıp direk doktoruma gittim beta hcg 6509.6 çıktı ultarasonda ise 4hfta 6 günlük yani 5 haftalık çıkıyor dedi doktorum kan pıhtılaşması olduğu için direk iğne verdi ve iğneyi bulmak çok zor oldu hemen yaptırdm iğnelerin bir faydası olur mu oskapar ve enox ikiside aynıymş kesenin bir hafta geriden gelmesine çok korkuyorm böyle olup kese haftasını yakalayan oldu mu cevap verirseniz çok seviniriö🤲😓