Dnzbaby Kızlar doktorum henüz bişey demedi ama aile hekimliğinden arayıp 2 doz yapılması gereken tetenoz aşısının ilki için çağırdılar.. doktoruna danışan var mı , yada olmamayı düşünen ?
Bireylulmasali Dnzbaby ben doktoruma sordum canım mutlaka ol dedi sonuçta doğumda kullanılacak bütün aletler steril mi değil mi bilemiyoruz 🤷🏼♀️
biranneikikedi Dnzbaby ben de 23. Haftadayım 2. Dozumu bu sabah oldum. Tetenozu mutlaka istiyorlar aşı kartınla git doğuma dedi hatta hemşirem. Doktoruma da sormuştum ilk dozdan sonra tamam dedi
hm35 Dnzbaby bana da doktorum olmamı söyledi. 2.dozumu bugün oldum. kolda baya ağırlık ağrı yapıyor bilgin olsun :)
sumeyye60 Beni de aramışlardı. 21+4 te ilk dozu vurdular sağlık ocağında. 25+4 te de 2. doz vurulacak. Biraz kol ağrısı yapmıştı ama akşamına geçti.